رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آقای خاص با قوانین و باید و نبایدهای خاص خودش به مادرید آمد

José Mourinho y Aitor Karanka en un entrenamiento del Real Madrid
 

- ساعت 8.15 دقیقه صبح روز دوشنبه، تمرینات رئال مادرید زیرنظر مورینیو آغاز شد تاپروژه «مورینیو تیم3» (در سومین فصل حضور مورینیو) در رئال استارت بخورد. آقای خاص برنامه های خاصی برای اردوی پیش فصل تیمش دارد و وظایف و برنامه های متعددی را به صورت لیست شده دراختیار دارد.

با اتمام کار رئال در رقابتهای فصل گذشته، ژوزه مورینیو به تعطیلات نرفت و مشغول انجام برنامه ریزی و اولویت بندی کارهای رئال بود. در نهایت او در روز 22 ژوئن تعطیلات تابستانی اش را شروع کرد. او بعد از سفر به میامی، کانکن وبازگشت به پرتغال، شنبه شب به مادرید بازگشت. آقای خاص اکنون لیست اولویت های کاری اش در سانتیاگو برنابئو را ارائه کرده است

 

*نهایی کردن خرید مودریچ: پروژه خرید مودریچ پیشروی خوبی داشته ولی مربی پرتغالی درنقش مربی تیم و نه مدیر داخلی، خواهان آن است تا این انتقال درزودترین زمان ممکن صورت بگیردتا مودریچ هرچه سریعتر بتواند با شرایط تیم تطبیق بیابد. بلافاصله بعد از اعلام خبررسمی خرید مودریچ، او به مادرید سفرخواهد کرد. مورینیو می خواهد که او در اردوی لس آنجلس باکهکشانی ها باشد

 *تکلیف بازیکن میانی راست تیم:نکته ای کلیدی. گزینه مدنظر او لاسانادیارا است.او باید با مورینیو راجع به شرایطش صحبت کند.هنوز یک سال دیگر ازقرارداد او باقی مانده ولی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.او(بدون درنظر داشتن بازی دوستانه درکویت)،برای آخرین بار درروز 21 مارس برای رئال به میدان رفته بود.اگر او ازرئال جدا شود، آنها بازیکن شماره 2جدیدی را جذب خواهد کرد.

*ساماندهی رختکن تیم:مورینیو تیم جمع و جوری می خواهد. گزینه ایده آل، داشتن تیمی با22 بازیکن است که شامل 3 دروازه بان باشد. مشخص است که او 25 بازیکن نمی خواهد.بعد از جدایی پدرو لئون(ویپوستنش به ختافه)، آلتین تاپ(گالاتاسرای) و ماتئوس(کاستیا)، ممکن است کاروالیو و گاگوهم از رئال جدا شوند و احتمال جدایی کاکا و نوری شاهین هم وجود دارد.

*بلاتکلیفی درمورد کاکا: درصورت آمدن مودریچ، کاکا رقیب دیگری خواهدداشت.خود او گفته که از رئال نخواهد رفت، مگر آنکه سران باشگاه ویا مورینیو، از او بخواهند که تیم راترک کند. فروش ایبراو تیاگو ، کاکا را به میلان نزدیک تر خواهد کرد. تیمی که در آنجا هنوزهم یک اسطوره است

*داستان انتقال قرضی نوری شاهین:مورینیو به شاهین گفته که برای این فصل او را می خواهد و اوضاع دراین فصل متفاوت است و می تواند دراردوی پیش فصل رئال شرکت کند ولی شک و شبهات زیادی وجود دارد. او نمی خواهد یک سال دیگر بی بازی بماند.مورینیو باید تمرین کردن او را ببیند وبعد درموردش تصمیم گیری کند

*تعمیرات در والدبباس: درطول ماه اخیرمیلادی،پروسه تعمیرات در والدبباس شروع شده است. ودرکنار کمپ تمرینی، ساخت یک ساختمان آغاز شده که ساخت آن چندماهی طول خواهد کشید.این ساختمان ،درواقع یک هتل جدید برای رئالی هاست که دیگر برای اردوهای داخلی شان به سوئیت های میراسیه را نخواهند رفت. مورینیو هم می داند که نباید مثل بیه لسا زیاد در این زمینه دخالت کند.

*موضوعات پزشکی: آقای خاص ازعملکرد اعضای کادر پزشکی تیمش راضی نیست و این روزها دست به انقلاب در کادرپزشکی رئال زده. او خواهان آن است که پزشکانی خارج از کادر رئال را به خدمت بگیرد و می خواهد که آنها کارمندان رئال نباشند. مذاکرات برای به خدمت گرفتن پزشکانی   بیمارستان سانیتاس درحال جریان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 13:57 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید